, 2023/4/26
A tökéletes kép kiválasztásától kezdve a nézőpont képviseletén át a tökéletes Twitter hashtag létrehozásáig és a TikTok-ra szánt videó elkészítéséig íme néhány nagyszerű tartalomkészítő eszköz, amely segíthet az út során
A külvilág számára a közösségi médiába szánt posztok készítése könnyűnek tűnhet. A marketingesek és a márkák azonban tudják, hogy a közösségi médiatartalmak létrehozása és szerkesztése sokkal többről szól, mint ami látszik, különösen a mai közösségi médiatérben.
1. Canva
A közösségi médiaeszközök listája nem lenne teljes a Canva nélkül. A közösségi média grafikák készítésének egyik legnépszerűbb eszköze, a Canva lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy gyorsan, kiváló minőségű képeket hozzanak létre elrendezések, sablonok és dizájnelemek segítségével. Az eszköz ingyenes verziója rendkívül átfogó, de aki ennél többet szeretne, az 11,99 eurót fektethet be havonta (legfeljebb 5 főre), vagy választhatja a pro vagy enterprise árazást, ha ez a legmegfelelőbb a vállalkozás számára. Az oktatás és a nonprofit szervezetek számára ingyenes.
Hogyan készítsünk gyönyörű grafikákat a Canva segítségével:
Keresd át a Canva csodálatos sablonkönyvtárát, és választhatsz, hogy úgy használod őket, ahogy vannak, vagy a saját igényeidhez igazítod. Van egy, a közösségi média grafikáknak szentelt rész a különböző platformokon elérhető tartalomformátumok számára.
Válaszd ki az egyedi elemeket, hogy a grafikát a sajátoddá tedd.
Oszd meg új vizuális anyagodat bármelyik közösségi médiaplatformon!
2. Crello
A Canvához hasonlóan a Crello egy olyan grafikai tervezőeszköz, amely megkönnyíti a képzett közösségi média marketingesek számára, hogy lenyűgöző grafikákat készítsenek sok tervezői tudás nélkül. A Crello előnye a Canvával szemben, hogy több mint 30 000 ingyenes tervezési sablont, 180 millió fotót, 32 000 videót és 15 000 illusztrációt kínál. Csapatban is tervezhetsz, ha meghívsz hozzá tagokat (legfeljebb 10 főt), animálhatod a terveidet, és választhatsz egy zenei könyvtárból. A Canva-hoz hasonlóan számos különböző képtípust kínál, köztük kifejezetten a közösségi médiához készült sablonokat is. A Crello ingyenes a felhasználók számára, korlátozott használattal, a pro csomag pedig havi 9,99 dollártól indul.
Hogyan készítsünk gyorsan grafikákat a Crello segítségével:
Használd a Crello "Create" fülét, hogy találj egy vagy több ingyenes tervezési sablont, amelyek megfelelnek a márkádnak.
Egyszerűen kattints a tetsző designsablonra, és a Crello szerkesztő segítségével szabja testre.
Mentsd el a kész terméket, és/vagy oszd meg a közösségi médiaoldalakon.
3 Hashtagify.me
A Hashtagify.me egy ingyenes eszköz (fizetős kiegészítő funkciókkal), amely lehetővé teszi a hashtagek keresését. Miután rákerestél egy hashtagre, meghatározhatod annak népszerűségét és használatát. Az eszköz használata egyszerű: a keresőmezőbe írd be a hashtaget, amire kíváncsi vagy, és a kereséssel megtudhatod a teljesítményét és a kapcsolódó hashtageket a Twitteren és az Instagramon. Emellett láthatod az adott hashtaghez tartozó top influencereket, valamint az adott hashtaget használó legutóbbi tweeteket és egyéb demográfiai adatokat is. A fizetős felhasználók feliratkozhatnak az egyes hashtagekkel kapcsolatos értesítésekre, nyomon követhetik az influencereket és a használati mintákat, és még sok minden mást is.
4. Prezi és Flipsnack
A Prezi lehetővé teszi, hogy önálló prezentációkat hozz létre, megjelenjen egy prezentáció mellett, és fantasztikus interaktív grafikákat és diagramok tervezz. A COVID-19 világjárvány kitörése óta az otthonról történő prezentálás és együttműködés óriási jelentőségűvé vált, és a platform kihasználta a technológiáját, hogy mindezt zökkenőmentessé tegye, miközben jól néz ki! A Prezi integrálható a Zoom, a Microsoft Teams és a Webdex programokkal, és rendelkezik egy "Inspiráció" szekcióval, ahol megnézheti, hogy más márkák mit tettek a közönségük bevonása érdekében. Újrafelhasználható terveket és sablonokat is kaphatsz, így nem kell a nulláról kezdeni. Az egyéni előfizetés havi 3 dollárnál kezdődik.
Ha a PDF-eket vagy e-könyveket a következő szintre szeretnéd emelni, ne keress tovább a Flipsnacknél (korábbi nevén SlideSnack. Ez az eszköz egy olyan flipbook-készítővel rendelkezik, amely lehetővé teszi online flipbook-formátumok létrehozását, megosztását és beágyazását.
Mobil látogatói számára a PDF-eket HTML5-be konvertálhatja, így teljesen mobilra reagáló könyvet készíthetsz, és mobilbarát, magával ragadó tartalmat hozhatsz létre.
5. Grammarly
A Grammarly egy minden egyben helyesírás- és nyelvtani eszköz. Segít a felhasználóknak hibátlan szövegeket írni a Gmailen, a Facebookon, a Twitteren, a LinkedInen és szinte bárhol máshol a weben. A Grammarly úgy működik, hogy mesterséges intelligencia (AI) segítségével átvizsgálod a szöveget a gyakori és összetett nyelvtani hibák után, beleértve az alany-ige egyeztetéstől kezdve a cikkek használatán át a módosítók elhelyezéséig mindent. A rendszeres ellenőrzésen túl magyarázatokkal is ellátja a felhasználókat, és segít nekik fejleszteni íráskészségüket. A bővítmény egyéni felhasználók számára ingyenes, prémium és üzleti csomagok is elérhetők.
6. Typeform
A kérdések feltevése nagyszerű módja annak, hogy elkötelezettségre ösztönözzön a közösségi médiában. De néha egy kérdés feltevése nem elég ahhoz, hogy a közönségedtől a kívánt választ kapd. Itt jön a képbe a Typeform. A Typeform egy felhasználóbarát kvíz-, űrlap- és felméréskészítő, amely lehetővé teszi, hogy különböző formátumú kérdéseket tegyen fel közönségének, többek között képalapú, feleletválasztós, rövid válaszos, igen vagy nem kérdéseket.
Amint elkészült a kvíz, megoszthatod azt több közösségi médiahálózaton a közönségének legjobban megfelelő formátumban. A 10 kérdés és 10 válasz havonta ingyenes, és további funkciókkal ellátott Basic, Plus és Business verziók is elérhetők.
7. Anchor
Az Anchor az egyik legnépszerűbb platform a podcast létrehozásához, terjesztéséhez és pénzzé tételéhez. Mindezt ingyen! Integrálódik az összes kulcsfontosságú podcasting-központtal és ingyenes közösségi médiaplatformmal a hanganyagokhoz. Könnyű terjesztése a Spotify-jal - a nagy hangzavaró lehetővé teszi a podcast teljesítményének elemzését az analitikán keresztül az elkötelezettségi betekintéseken keresztül. Mi a DMI-nél saját digitális marketing podcastunk, az Ahead of the Game terjesztésére használjuk. Az Anchor alkalmazással a felhasználók könnyedén készíthetnek videókat és hangfelvételeket, amelyek tökéletesen alkalmasak a közösségi médiában való megosztásra.
8. CapCut
Számos ingyenes grafikai eszköz létezik, amelyekkel a felhasználók könnyedén készíthetnek gyönyörű képeket a közösségi médiához, de a legtöbbjük nem érhető el (vagy nem túl intuitív) okostelefonon. A CapCut (korábbi nevén ViaMaker) egy ingyenes, minden egyben szerkesztő alkalmazás iOs-ra és Androidra, amelyet a TikTok alkotói, a ByteDance fejlesztettek ki. Ami miatt népszerű, az az egyszerű használat és a nagy zenei könyvtár. A TikTok-hoz hasonlóan az alkalmazás is rendelkezik fejlett szűrőkkel, valamint matricákkal és betűtípusokkal, számos varázslatos effektus mellett. A CapCut nemrégiben az amerikai alkalmazásboltok élére került, tehát valamit biztosan jól csinál. A legjobb az egészben, hogy a CapCut ingyenesen használható, úgyhogy vágjunk bele a szerkesztésbe és a megosztásba!
9. PowToon
A videó a legnépszerűbb médium a közösségi médiahálózatokon. A probléma az, hogy sok vállalat drága külső ügynökségekre hagyatkozik ezeknek a videóknak az elkészítésében. A kész termék túlságosan mesterkéltnek tűnhet, elhibázhatja az üzenet célját, és valóban elszívhatja a költségvetést.
Egy olyan eszköz, mint a PowToon azt jelenti, hogy nem kell videómesternek lennie ahhoz, hogy megnyerő videókat készítsen, különösen prezentációs célokra. A platform lehetővé teszi, hogy számos sablon közül válasszon, és azokat az Ön vállalkozásának megfelelően testre szabja. Egyszerűen csatlakoztathatja és lejátszhatja a tartalmát, és megoszthatja a közösségi médiahálózatokon. Ingyenes és fizetős verziók is elérhetők 19 és 99 dollár közötti havi áron.
10. Animoto
Az Animoto egy másik nagyszerű videoplatform, amely lehetővé teszi, hogy a nem szakértők is magával ragadó multimédiát hozzanak létre. Az Animoto lehetővé teszi, hogy a meglévő videoklipeket és képeket kis erőfeszítéssel videós diavetítéssé alakítsd át. Használhatod valamelyik meglévő storyboard sablonjukat, vagy készíthetsz egy videót a semmiből, attól függően, hogy mennyi időd és ambíciód van!
Az Animoto ingyenes verziót is kínál, ha nem bánja, hogy a márkajelzésük szerepel a videóin. A többi tervezet 28 vagy 69 euró havonta, a vállalkozás igényei alapján. Az éves előfizetések jelentős kedvezményeket kínálnak.
Használd az Animoto által biztosított számos storyboard egyikét, hogy felgyorsítsd a videók készítésének folyamatát. Mindegyikhez tartozik egy dal, egy stílus és egy adott struktúra.
Cseréld ki a meglévő sablon tartalmát saját szöveggel, videoklipekkel és fényképekkel.
Miután elkészítetted a videót, különböző formátumokban és minőségi szinteken letöltheti, és közvetlenül feltöltheti a közösségi médiaplatformokra. Számos módja van a videó felhasználásának a közösségi médiamarketingben, ezért mindenképpen végezz némi kutatást, hogy megtaláld a legjobb útvonalat számodra.
Az egy dolog, hogy tudod, hogyan készíts egy nagyszerű videót, de az már egy másik dolog, hogy megértsd, hogyan készíts jó marketingvideókat. Fontold meg egy közösségi média és marketing tanfolyam elvégzését, hogy a videót teljes mértékben kihasználhasd!
11. Placeit
Ebben a listában még egy videós eszköz szerepel, a PlaceIt. Ez a kép- és videóeszköz lehetővé teszi a márkák számára, hogy termékeiket és digitális dizájnjaikat valósághű webes/videós környezetben mutassák be. Több száz vagy akár több ezer dollárt is megspórolhat a külső forrásból származó termékvideók és képek használatával. A platform egyszeri megvásárlása néhány dollárba kerül, vagy márkád igényeitől függően választhatod a havi 14,95 dolláros vagy az éves 89,69 dolláros díjat.
Keresd meg a kívánt környezetet. Tipp: add meg a kívánt eszközt (pl. iPhone vagy Mac) és hátteret (pl. iroda vagy kávézó). Töltsd fel a képét, vagy adj meg egy URL-t egy képernyőkép elkészítéséhez. A Placeit automatikusan elhelyezi a képet a kiválasztott környezetben. Ha már megvan a termékképed, akkor máris rendelkezésére állnak a szükséges eszközök, hogy a közösségi médiában organikus vagy fizetett posztokon keresztül népszerűsítsd termékeid.